Fizetési módok:
-
Banki átutalás a megadott bankszámlaszámra.
-
Előre utalás a Barion rendszerén keresztül: amennyiben a rendelés értékét a rendeléskor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a "Bankkártyás fizetés" módot.
Mit jelent a Barion? A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!
Szállítási módok:
-
Házhoz szállítás futárszolgálattal.
-
Házhoz szállítás postával, levélküldeményben. Kizárólag a 15 cm-nél kisebb termékeknél vehető igénybe, illetve a rajtszámnál.
-
Személyes átvétel, előre egyeztetett helyen és időben, a következő településeken: Oroszlány, Balatonlelle, Székesfehérvár, Tatabánya.
-
Elektronikus verzió választása esetén a kifizetés után kapott PDF formátumban érhető el és tölthető le a termék.
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve kijavítása után Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználónak ezt követően – ha a javított adatokkal is meg kívánja rendelni a terméket - meg kell erősítenie a megrendelést, vagy jogosult a szerződéstől elállni, megrendelését visszavonni. A jelen pont szerinti esetben az elállás joga Szolgáltatót is megilleti. Jelen pont szerinti elállás esetén a szerződés megszűnése miatt egyik fél sem támaszthat semmilyen igényt a másik féllel szemben.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Felhasználó sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, az esetek többségében 8-17 óra közötti időszakban.
A fizetendő végösszegről a vásárló a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap. A Szolgáltató a számlát a rendelés feldolgozását visszaigazoló e-mailben, PDF formátumban küldi meg a Felhasználó részére. A Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával belegyezik a számla ilyen módon való kiküldéséhez/fogadásához.
Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve e-mailben jelezheti Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A megrendelési folyamat lezárását követően Felhasználó az adatbeviteli hibát/hibákat e-mailben jelezheti Szolgáltató felé, a rendelés-visszaigazolás megküldését követő 3 munkaórán belül.
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó hibás e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó egyéb, a Szolgáltatótól független ok miatt (pl. tárhely telítettsége) nem tud üzenetet fogadni.
Szolgáltató és Felhasználó között a szerződés a Felhasználó megrendelésének Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A szerződés határozott időtartamra jön létre, amely megszűnik azon a napon, amelyen Felek a szerződésben vállalt kötelezettségüket (elsődlegesen Szolgáltató vagy közreműködője átadta a megrendelt terméket/termékeket a Felhasználónak, Felhasználó pedig maradéktalanul eleget tett fizetési kötelezettségének) maradéktalanul teljesítették.